KVALITETSPOLICY
Det är vår policy att leverera endast tjänster och service som tillfredsställer våra kunders ställda krav och förväntningar.
Vår kvalitet skall vara sådan att kunderna uppfattar oss som den bäste leverantören.
Vi skall uppnå våra kvalitetsmål genom medverkan och ansvar från alla i organisationen och genom systematiskt arbete och ständiga förbättringar.
KVALITETSMÅL
Den generella målsättningen som formulerats i företagets kvalitetspolicy skall kompletteras
med mera kortsiktiga mål för kvalitetsarbetet i samband med budget och planering.
Ledningen är ansvarig för att utarbeta strategier, väldefinierade, mätbara och
vid behov nedbrutna mål och riktlinjer för sitt kvalitetsarbete.
I det målinriktade kvalitetsarbetet skall planer upprättas som klargör hur uppsatta
mål uppnås.
Ledningen skall också kontrollera att verksamheten styrs mot uppsatta mål och
följa upp utfallet.
Ledningen ansvarar för att kvalitetspolicyn alltid står i överensstämmelse med uppsatta
mål och med kundernas behov och förväntningar.
Ledningen skall vidta erforderliga åtgärder för att säkerställa att alla personal
känner till kvalitetspolicyn och uppsatta mål och har förstått innebörden.
Västerås 2017-03-08
Esa Lehmus
Verkställande direktör
Copyright © 2019 Städosan AB All rights reserved.